Roligt!

Idag har jag varit och badat i Borås. Det var roligt. Jag och min bror lekte brottning under vatten. Men vi knuffade mest varann. Min bror puttade mig en bit bort och när jag puttade fart från botten upp mot ytan så kom jag med ansiktet först i en av linorna som skiljer banorna åt. Min näsa ömmer och bränner fortfarande. Vi hade roligt.

Igår var jag och två av mina kompisar på bio. Vi såg Dumma mej. Den var jätterolig!

Sedan fikade vi och gick hem. Så den dagen var bra.

Jag ska spela hockeymatch mot Kings idag. Jag spelar med killarna och dom e jättesnälla. Jag vill bara informera er om två saker.
1. Igår skrev jag inte mitt efternamn på info för säkerhets skull.
2. Jag ska börja med veckans hälsning. Varje torsdag så kommenterar ni en kandidat. På fredagens blogginlägg så skriver jag de utvalda kandidaterna så röstar ni genom att kommentera kandidatens nummer. På söndagen så skriver jag veckans hälsning i ett eget inlägg. Skriv gärna varför ni vill att veckans hälsning ska gå till just denna personen.

Jag ska snart äta så detta var allt för idag!

Ciao

Amanda <3<3

Kommentarer
Postat av: Louise :)

det verkade vara jätte kul för dej!! heter din bror Elias La.......? (jag antar att du inte vill att jag ska säga hela efternamnet ;) )

2010-11-04 @ 15:33:15
URL: http://sisosin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0